Hemresan

Nu är vi hemma i Sölvesborg:o)
Efter en lång dags väntan innan vi slutade jobbet o fick sticka iväg
till Malmö. Lite omtumlande förstås o se den lilla lämna sin mamma o syskonen
och framför allt Aleksandra o Tomas. Men som vi sa när vi åkte....vi ses snart!

Hänger lite på mamma innan vi åker...


Öööö lite udda kram:o)


Nere i gången lade hon sig ner....ursäkta men vart ska vi nu?


Bilresan gick jättebra, vi stannade på lite kiss o lek paus sen
sov hon hela vägen hem.....duktig tös:o)



Första promenaden när vi kommit hem...funkar loss tro :o)
 

Kram till Aleksandra o Tomas, Naomi o syrrorna från Audrey!!
Med detta säger vi Godnatt o tack för idag!



Kommentarer
Markus

Hej Johan och Lisen och finfiningen:)



Faaaaan va söt hon är, hoppas allt går bra med henne. Har ju träffat systern till henne och det såg ju lovande ut. Hoppas snart man får se eran lilla skrutt snart, Daffy, Doris och Zero hälsa att dom kan hjälpa er och fostra henne:).

Ha de gott och än en gång LYCKA TILL.



Macke

2009-09-03 @ 09:32:00
Johan

Tack tack =o) Vi var nere och hälsade på Johanna och Anja på macken innan och jag tror hon lyckades charma dom också =o)

2009-09-03 @ 09:42:23
URL: http://audreyhepburn.blogg.se/
livräddawalla

jaja... hon är supersöööööt!! :) ;) jaja hon är det !! Jag kanske tom pussar..

2009-09-03 @ 14:26:31
Johan

du behöver nog inte oroa dig för att pussa henne för hon lär pussa dig varesig du vill eller inte ;o)

2009-09-03 @ 14:38:24
URL: http://audreyhepburn.blogg.se/
Lizzi

Jag vet att du kommer smälta Malin men jag vet oxå att du aldríg kommer att erkänna det;o) Haha vi ser fram emot besöket:o) Kraaaa

2009-09-03 @ 15:00:51
URL: http://lizzibitch.blogg.se/
Aleksandra med djävulskamphundarna från Malmö

hmhmhm,, nedan följer ett försök till smygreklam,



vill bara säga att det finns fortarande 2 kvar.. först till Malmö får köpa en ;)

2009-09-04 @ 01:02:15
URL: http://www.naomisvalpar.se
Johan

Jag försökte övertala min mor att köpa en igår kväll =o) Jag vet att hon gärna skulle vilja ha en men jag tror dessvärre inte att jag lyckades till 100% Jag ska på henne lite till om det ;oD

2009-09-04 @ 12:31:28
URL: http://audreyhepburn.blogg.se/
svärmor

Moren är såld, men Anders......

2009-09-04 @ 20:09:03
Aleksandra med djävulskamphundarna från Malmö

ahhahaha.. Ska hela klanen bo i Sölvesborg tycker du?!?! ahahah.. blir lätt för oss när vi ska ha valpträff, behöver inte åka land och rike runt ;)



skämt å sido.. Amore flyger ju till Stavanger imorgon och ikväll kommer det ett parfrån Göteborg för att "titta" Vi vet ju alla hur det slutar ;) ahahhaha.. men vad ska man göra. Jag hade definitivt köpt hund av mig om jag inte va jag ;) nu blev det lite invecklat, anyways.. tack för mms'en. jättekul med uppdateringar.. det e ju trots allt 7 stycken att hålla sig uppdaterad med snart.

Min nya morgon rutin på jobbet blir att tjecka valparnas hemsidor, bloggar och allt vad det är, sen skicka rapporter och mails till kunderna ;) ahahha - undra vad min chef tycker om det :S

2009-09-05 @ 18:19:53
URL: http://www.naomisvalpar.se
lone jakobsen

hey

ville lige smide en hilsen fra ARI-GOLD

2009-09-14 @ 14:50:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0