Malmö 20 Mars 2010

Vilken dag för Waikiki´s Ohana Kennel!!!

Zäta 1a med hederspris och BIM.
Vilja 3e pris
Alma 4e pris
Nesse 3e pris
Tack alla för en superkul dag!!!
Grattis oxå till Istvan och Linda till sina placeringar!!

Vilja var strålande idag!! Hon har aldrig stått och sprungit så fint!!
Allt kändes kanon så jag vet inte vad jag kunde gjort annorlunda.
Det känns super och vi är sååå näjda med vår pärla:o)
Riktigt roligt var det idag!

Vilja


Karro o Zäta i finalen


Nesse vilar sig                                Vilja
 

Istvan och Bond


Dommarens utlåtande....
Femenin but strong head, good bite, dark eyes.
Earset could be better. Reach of neck ok.
Nice bodyshape. Would prefer more bone.
Feet not tight enough.

De 2 sista vet jag inte riktigt hur jag ska tolka.
Tycker när man läser bedömningen var den ganska
tråkig men som sagt så  är jag helnöjd!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0